Archiwum 15 września 2011


wrz 15 2011 Buty sportowe od 20 lat ożywić siły naukowej...
Komentarze: 0



Technologia dziś stał się podstawowych elementów tej branży, wzrost uzyskania drogi, która brakuje dróg, spadek. "Business Technology" jest tak nieskończona moc!


    
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy, Air Jordanwystąpiły w imprezie sportowej prądem.Wieczorem 2 czerwca 39-letni graczy NBA "wielkie rekiny" O'Neal nagle ogłosił na Twitterze, Celtics ogłosił przedterminowe zwolnienie i lewa-letni kontrakt, zakończył swoją 19-letnią karierę. Generowanie NBA legendy na emeryturę.


    
O'Neill zapowiedział odejście mniej niż 24 godziny, podobnie jak jego buty, wentylatory szybko załatwić O'Neal w karierze 19-letniej poprzez wprowadzenie wszystkie buty i dostępna w Internecie dla fanów wspomnienia. Od czasu zrobił serii raczkujący Reebok, do końca poparcie Li Ning serii kariery, skórzane buty, każdy buty można przywrócić wspomnienia niezliczonych fanów.

    
O'Neill prawie 20-letniej kariery, to jest dokładnie najszybciej rozwijających sportowe przemysłu obuwniczego do 20 lat. Z jego zużyte buty, możemy jasno zobaczyć kontekście rozwoju i ewolucji buty sportowe, aby zobaczyć, jak możliwości technologii dać nowe życie do tradycyjnej produkcji butów przemysłu.

    
Powstańców Nike

    
1970 przed NBA, lub Converse świata.

    
Converse urodził się w 1908 roku, nike jordan na początku roku większość graczy NBA na sobie buty Converse canvas do meczu. Dziś powszechnie płótnie Converse wysokiej góry rundy na buty, aby zaznaczyć początek projektu jest identyfikacja poprzez takie trudne, aby lepiej chronić kostkę. Można niemal uznać za prototyp technologii buty do koszykówki.


    
Na rynkach poza trampki koszykówki, Adidas powstała w roku 1948, firma na świecie. W 1954 roku niemiecki zespół z obrotem osadzone rozwoju Adidas buty piłkarskie, skoki, wygrywając Puchar Świata, który położył także buty Adidas w zakresie dominacji piłkarskiej. Od tego czasu, buty piłkarskie Adidas nadal wzmacniać się w dziedzinie technologii i wpływu marki rozszerzone na inne sporty. Do 1970, kiedy majątek Nike, Adidas stał się numer jeden na świecie marki sportowe.

    
Mimo, że Adidas piłka nożna zgromadzone w niektórych siły naukowej i technologicznej, ale program piłki nożnej określa specyfikę których więcej treści naukowych i technologicznych, takich jak kolce i technologii, nie mogą promować do innych popularnych produktów. Profesjonalne produkty i opinia publiczna nie jest dokładnie tym samym punkcie sprzedaży produktu, co sprawia, Adidas piłki nożnej w profesjonalnych wieloletnim doświadczeniem bezużyteczne.

    
Wynik ten był również dominujący w dziedzinie buty do koszykówki, Converse jest bardziej zadowolone. Do pół wieku, Converse produkty oprócz innych szczegółów w materiale, istnieją pewne niewielkie udoskonalenia, niewiele zmian.

    
Adidas i Converse w dobie rządzić, sportowe przemysłu obuwniczego do rozwijających się powoli, aż do narodzin Nike.

    
Nike zaczyna pojawiać się obraz maverick, a następnie nie wybrać polecenie gigantów konkurencji, ale wzrost był po prostu czasu, aby wykorzystać lekceważąco jogging uruchomić Adidas rynku publicznego noszenia buty sportowe, szybko udowodnił przyczółek.

    
Nike przynosi destrukcyjne zmiany, to jest naprawdę mocy technologii wprowadzone w tym tradycyjnego przemysłu.

    
Obecnie "technika poduszki" stał się synonimem Nike. Trudne do zbadania, kto był pierwszy "amortyzacji" pojęcie wprowadzone do obuwia sportowego, ale jest pewne, to Nike technologii poduszki powietrza "amortyzacji" koncepcji do granic możliwości. W kolejnych dziesięcioleciach po poduszce urodzenia, technologia amortyzacji w proces rozwoju w dziedzinie obuwia sportowego temat wieczne.

wrz 15 2011 Parter strategii marketingowej odejmowanie...
Komentarze: 0



 
"Zasada rządów Odejmowanie jest to,Air Jordanże nie może zrobić, a nie co mogą zrobić, w marketingu, co musisz zrobić, jest podział rynku na wiele małych kawałków, zakładając, że dzieli się na 100 bloków, a następnie został okupacji, że 95 planu rynku nie do ich rozpatrzenia, trzeba tylko wziąć pod uwagę pięć pozostałych rynków, bo jeśli rynek został zajęty, trzeba wydać wysoką cenę, aby ją przejąć go. Żadna inna marka może konkurować przed stu procentach dominują na rynku. Po zaakceptowaniu faktu, można bardzo łatwo znaleźć własne, że synonimem ". Jest to znany ekspert zarządzanie Michael Porter • klasyczny wykład odejmowanie marketingu , który jest obecny chińskich przedsiębiorstw muszą myśleć o tym problemie.


    
Być może większość chińskich przedsiębiorstw, nie jest zbyt trudne do wykonania odejmowanie kilka razy, trudno myśleć o odejmowanie nie jest używany. Jeśli pojawi się konkurent wprowadził nowy produkt, bardzo popularny, chcesz się zaangażować.Twój sposób myślenia "można zrobić tańsze niż jego, sprzedać więcej" lub "mogę zrobić lepiej od niego, sprzedaż droższych"? W rzeczywistości, ogólne potrzeby marketingu jest "myślenie dodatek", ale w określonym czasie, w celu wsparcia rynku potrzeby racjonalnego myślenia "odejmowania" Jeśli chińskie firmy mogą uczyć się przez analogię na podstawie racjonalnych, angażowania się w aktywną praktyką, więcdodawanie i odejmowanie z miłosierdziem, dojrzałe, przez firmy będą w stanie stworzyć zupełnie nowego znaczenia, a nawet wywrotowe sytuacji sprzedaży.

    
Odejmij cena interfejs marketingu

    
Pozycjonowanie cen na rynku, aby pokazać poziom cen, wydaje się, nie ma różnicy pomiędzy ogólną cenę, jest wysokie, średnie i niskie status. Jednakże, bez względu pod jakim poziomie cen skierowane są od różnorodność odgrywa strategiczną rolę do prowadzenia działalności gospodarczej, biznesowego wykorzystania zasobów i standardy operacyjne są uwzględnione w cenie do dyspozycji.

    
Tang lew kostiumy: Księgowość cen i kosztów

    
W celu zapewnienia tanich pozycji na rynku masowym w ostatnich latach, Ningbo Tang firma odzieżowa lew spędził wiele wysiłku, aby obniżyć koszty odzieży, w celu zapewnienia, że ​​ich korzyść cenową. Wszyscy razem, lew zawsze przestrzegać temat Don "w celu zwiększenia koncepcja marki" korporacyjnych inżynierii kultury. Firmy zarząd jest obrazem dziesiątki tematów, aby słuchać różnych planowania, raport kreatywnych, podsumowując kraju najwybitniejszych twórczego planowania i kreatywnych rozwiązań reklamowych, spółka firma podejmowania decyzji popularnych międzynarodowych koncepcji marki kultury korporacyjnej. Celem Tang lwa jest nauczyć się Coca-Cola, dla większości ludzi jest w stanie stworzyć wspólnej kultury marki.Innymi słowy, Don celów lew marki: do high-end klientów poziomie konsumenta nosić bardzo spokojny i nie czuć się pogrąża, i niech poziomu masowego odbiorcy, klienci mogą korzystać z dużych markowych produktów.

    
Online sprzedaży tradycyjnej odzieży jest nieunikniony trend rozwoju gospodarki, zwłaszcza w branży odzieżowej dorywczo, kanałów online może stać się nie tylko silna uzupełnieniem sprzedaży offline, a nawet pomieścić odrębne działania marka odzieżowa. Pod koniec marca 2010, Tang Lion marki jako oficjalny sklep firmowy oficjalnie wszedł jeden z największych sklepami pat sieci Tencent QQ centrum, z centrum platformy dywersyfikacji QQ, promocji i marketingu wysokiej popularności grupy docelowej konsumentów dojrzałych, krótkie 2 miesiące krótkim czasie Don lwa na udane wdrożenie od 0 do ponad 20.000 kredytu wzrosła i teraz jest gładka do 2 korony poziom srebrny, szybkość rozwój jest bardzo uderzające. W maju, Tang Mall lew QQ w oficjalnej sprzedaży flagowy sklep wzrosła szybciej do 60 milionów, sprzedaż podwoiła się, księgowości dla swojej marki jako całości 15% sprzedaży w Internecie, po raz kolejny stworzył tradycyjnej marki, sieci sprzedaży cud przedsiębiorstwa.

    
Jordan buty: "cen transferowych" internetowej platformy handlowej

    
Sieć jest nieskończonej przestrzeni, nike jordan jest to idealna platforma dla korzyści cenowej produktów, więc firma powinna dążyć do stworzenia platformy e-commerce w kraju i na rynku światowym, jeśli ogranicza się do regionalnej platformy, ale trudne do osiągnięcia.

wrz 15 2011 20 lat rozwoju obuwia sportowego objawienia:...
Komentarze: 0



Technologia dziś stał się podstawowych elementów tej branży, wzrost uzyskania drogi, która brakuje dróg, Air Jordan spadek. "Business Technology" jest tak nieskończona moc!


W ciągu ostatnich sześciu miesięcy, wystąpiły w imprezie sportowej prądem.Wieczorem 2 czerwca 39-letni graczy NBA "wielkie rekiny" O'Neal nagle ogłosił na Twitterze, Celtics ogłosił przedterminowe zwolnienie i lewa-letni kontrakt, zakończył swoją 19-letnią karierę. Generowanie NBA legendy na emeryturę.



O'Neill zapowiedział odejście mniej niż 24 godziny, podobnie jak jego buty, wentylatoryszybko załatwić O'Neal w karierze 19-letniej poprzez wprowadzenie wszystkie buty idostępna w Internecie dla fanów wspomnienia. Od czasu zrobił serii raczkującyReebok, do końca poparcie Li Ning serii kariery, skórzane buty, każdy buty można przywrócić wspomnienia niezliczonych fanów.

O'Neill prawie 20-letniej kariery, to jest dokładnie najszybciej rozwijających sportoweprzemysłu obuwniczego do 20 lat. Z jego zużyte buty, nike jordan możemy jasno zobaczyćkontekście rozwoju i ewolucji buty sportowe, aby zobaczyć, jak możliwości technologiidać nowe życie do tradycyjnej produkcji butów przemysłu.