Archiwum 17 września 2011


wrz 17 2011 Knee w ramach lokalnych chińskiej marki...
Komentarze: 0



 
Do końca 2010 roku, lider na rynku lokalnym sportowe marki Li Ning (02331.HK) od drugiego kwartału 2011 roku, zamówienia spadły o czynniki wpływają na ilość akcji w 20 grudnia 2010 rekord padł prawie 16 procent, dzień targowy odparowanie około 3,5 miliarda dolarów Hong Kongu. I awarii, czas nie zatrzymał się spadek. Rynku kapitałowego prawdziwy zapis perspektyw rynkowych dla lokalnych sportowych dotyczy zarządzania marką.

    
Obserwatorzy rynku generalnie uważają, że ilość zamówień w dół tak, żeby przy ostrej reakcji rynku jest strach przed lokalna marka sportowych przez pogrubienie wydajność nowych sklepów w całej ścieżki "sufit" z przedstawicielami lokalnej firmy Li Ningsportową marką lat, jeśli nie zmieni rozwoju sztywne procedury, będzie miał problemy.

    
Czas iść do przodu do tyłu, do połowy 2010 r. rynek wszedł Nike, Adidas i innych międzynarodowych marek zostały oblężone lokalnej marki sportowe, które na chińskim rynku, spadek sprzedaży, pragnienie,Air Jordanaby dostosować strukturę kanału, na rynek drugiej i trzeciej linii oraz w celu spełnienia drugiego i trzeciego-line rynku, poziom konsumpcji, rozpocznie taniego obuwia, chwyć oryginalna marka sportowych mocno kontroli na rynek lokalny. Tanie buty, Nike właśnie wydała wiadomości natychmiast Spowodowało to reakcję łańcuchową na rynkach kapitałowych. 06 lipca 2010, zapasów odzież sportowa padł na pokładzie: specjalne kroki lub 5,98 procent, w dół 2,01% Li Ning, Anta w dół 0,74%, spadek 2,92% trendy w Chinach, Igrzyskach Olimpijskich i 2,92%, 0,36% lub 361 stopni.


    
Oprócz ilość zamówień gwałtownie spadła, Spółka Ning Li zapowiedział także integrację kanałów dystrybucji w 2011 roku, wiadomość zamknąć niektóre sklepy oczekiwań jednej operacji, liczba zamkniętych sklepie około 500 do 600.

    
Po latach szybkiego rozwoju, a także na rynku artykułów sportowych w ciosem dla marki jako przedstawiciel lokalnej marki sportowe Jinjiang osiągnąć niezwykły rozwój.Jednakże, Li Ning zleceń w 2010 spadek oznaczonymi integracja ze sklepem, oznacza, że ​​cały przemysł wszedł w okres transformacji.

    
Ekstensywnych i intensywnych

    
W umysłach ludzi, wzrost lokalnej marki sportowe z hojnym zasobów, silne pragnienie, aby kształt marki w stylu rustykalnym instynkt naśladownictwa są nierozerwalnie związane, takie jak pustyni w ogóle, otworzyć drzwi. CCTV Channel 5 kanałów w Jinjiang, Jinjiang przedsiębiorstwa konkurencji dla adnotacji sławna, nike jordan sklepy grzyby po deszczu wszędzie, stanowią Anta, 361 stopni, specjalne kroki, Jordania, Pick, Erke, korzyści Del, Meike Xidelong nazwę, a wielu nazywa lub nie sportowe marki ścieżki rozwoju.


    
Jednak takie ścieżki rozwoju do punktu krytycznego. "Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, chińskie sporty rynku, potencjał tworzenia zadymie, rozwój rynku konkurencyjnego aktualizacji, modernizacji sprzętu sportowego konkursu branży marketingu do skrajności, ale od 2009 do 2010, opierając się na sklep kanału, aby otworzyć sklep aby poziom wzorców wzrostu napotkał przeszkodę, do punktu krytycznego, jak Li Ning, liczba sklepów w kraju osiągnęła 7000, masa ciała jest bardzo duża, zdołał z trudem, aby utrzymać stosunkowo wysokie zyski stawka jest trudna, a możliwość uzyskania wyższej premii marki pionowy wzrost, jest jeszcze trochę miejsca. "klucz sportowych konsultacji sposób firma CEO powiedział Zhang.

    
Nie tylko Li Ning, Anta, specjalne kroki, Jordan, 361 stopni marki na rynku czuł presji.Branding na zwiększenie zasobów, chwycić wysokiej jakości sportowych zasobów za pośrednictwem wielu kanałów w celu otwarcia nowych sklepów w celu promowania wzrostu gospodarczego, który jest głównym lokalnym sportową marką tempa. Jednak ze względu na znaczny wzrost czynszu, wyjść ze sklepu coraz trudniejsze do zarabiania pieniędzy, Li Ning Zhang Zhiyong, dyrektor generalny, powiedział: "sportowych na rynku detalicznym stoi przed presją z jednej strony, używane polegać na wiele nowego modelu wzrostu sklepie trudno było wytrzymać; Z drugiej strony, operator terminalu sklepach wzrost kosztów, co sprawia, że ​​firmy dystrybutorem perspektywy Li Ning wzrostu w przyszłym roku bardziej ostrożny. "Aby pomóc dealerów w celu złagodzenia presji rosnących kosztów, powiedział Li Ning firmy, a nawet wzrośnie stopa dyskontowa dla dealerów.

    
Przemysł uważa, że ​​"Biedni ludzie chcą", oryginalna ścieżka iść gdzie indziej, tylko znaleźć nową drogę. Wzmocnienie marki odwołania i możliwość poprawy marki premium jest nieuniknionym wyborem. Nike wszedł do drugiej i trzeciej linii rynku i tanich butów może uczynić lokalne marki sportowe paranoja, to dlatego, że chociaż lokalnej marki sportowe marki przeszły etap, ale z międzynarodowymi markami, nadal istnieje duża różnica między gdy utrata cena , kanały i inne zalety konkurencji twarz z lokalnej marki sportowych jest nieunikniona, "winny".

    
Zhang uważa, że ​​branża będzie pojawienie się nowej formy konkurencji, to jest z kanałów powstały supermarkety, takie jak sprzęt gospodarstwa domowego przemysłu, Gome Suning, jak na przykład, inwestycje Eagle Group w Stanach Zjednoczonych będzie wiele ostrych sportową marką działania, które jest zintegrowane ze sobąprofesjonalne cen kanał kontroli zarządzania.

    
"Popieram podział pracy, dystrybucji i produkcji może być inny .. to będzie przyszły kierunek, ale nadal będą podzielone, mimo wszystko, sportowej czynniki emocjonalne, będzie więcej wydatków, doświadczenie sklepie jest niezbędna. Company Ning Li jest opracowanie detalicznych marki może być, w 1997 roku kryzysu finansowego, w odpowiedzi na krupier nie otrzymania towaru, rozkład ciśnienia w przypadku i teorie raz zdominowały czerwone ustawić do 12 spółek zależnych jako sprzedawca detaliczny, a następnie możliwe jest oddzielne firmy rosną do dużych kanałów , ale kryzys finansowy został włączony .. Jeśli oddzielić od rozwoju do chwili obecnej, przynajmniej nie stracił Belle ".

    
Jednak nowy kanał trendu rozwoju jest zwolniony przekierowania ciśnienia, jeśli będzie nadal rozszerzać w poziomie nierealne, a to tylko zwiększy marki odwołania i wzdłużne możliwości premium.

wrz 17 2011 Dla rannych Yao Ming upadek imperium?
Komentarze: 0



Yao Ming, ciało ze względu na niecierpliwość po wyboistej drodze, odrzucił U. S. White zaproszenie prezydenta Baracka Obamy obiad House, podczas gdy w poprzednim tygodniu, w Stanach Zjednoczonych w 2011 NBA All-Star wyniki głosowania przyszedł czwarty, z 93 milionów głosów, Yao nadal najlepsze na Zachodzie począwszy od pozycji środkowej. Zaproszenie Prezydenta i wsparcie fanów jest więcej niż rok przegapić gry z powodu kontuzji, właśnie zakończył swoją karierę 10-ty chirurgii Yao, powinni być zadowoleni.

    
Jednak nie każdej szczęśliwy zmieniać rzeczywistość. Latem 2009 roku, Yao Ming lewo operacji złamania kostki stwierdził: "Jeśli boli,Air Jordan tak naprawdę nie uderzył". Urazy zrobić ponownie, Yao Ming przejdzie na emeryturę? Jeśli na emeryturze, przyczepiony do ciała z Yao Ming wielką wartość handlową będzie istnieć?

    
"Rzeczy emerytalne, przygotowaliśmy. Po ostatnim szkody, lub nawet wcześniej, gdy myśli, idei teraz jest płynąć z prądem, po upływie sześciu miesięcy, jednego roku, lub mogą przejść na emeryturę po kilku latach, kiedy zmiana przychodzi, to oczywiście z odpowiednim Nawet na emeryturze na Yao Ming i nasz zespół ma nic wstrząsającego wydarzenia. "" Team Yao "odpowiedzialny BenQ osoby na" przedsiębiorców chińskich ", powiedział.

    
Rozdział sześć miesięcy po lecie nadchodzi BenQ powiedział, że pierwsza zmiana w kluczowym momencie, gdy uszkodzenia Yao Ming jest sytuacja NBA transferze zawodnika są jasne. "Jeśli wywiad z Yao Ming latem, będzie miał wiele pomysłów i porozmawiać." BenQ z uśmiechem.

    
I "Team Yao" nie jest tym samym wygodną pozycję, przed nadejściem lata, wielu w tej branży wyraziły odmienne poglądy. "W konkurencji zawodnik Yao Ming może być szczytowym okresie jest ponad, zespół powinien zmierzyć się z tą okrutną rzeczywistością, nie Yao Ming jest gotowy." Zanim Sport Państwa Dyrektor Generalny Administracji Koszykówka Administration Center LiYuanWei korespondentów powiedział. Yao-jak lato-jak w błyskotliwej kariery sportowe, krajobraz biznesu, że naiwne Shangqie jak kontynuować? Jest to "Sport Weekly" Strong Yen, wiceprezes bardziej martwi, "nike jordan Yao nie został jeszcze stabilnego i trwałego dochodowych projektów inwestycyjnych, które jest szczytem jego kariery nie miał czasu, aby zbudować dobry czas. "


    
Dekadzie Biznes Plan

    
10 lat, w "Team Yao" z pomocą Yao dla graczy NBA z krajowych graczy, zarówno od zawodników do zakończenia przebudowy Yao szefa. Według "2010 Hurun", powiedział o wartości Yao w 2010 osiągnęła 1 mld USD. "Team Yao" powstała w 2000 roku, zespół planowania biznesowego jest Yao Ming, teraz główną osobą odpowiedzialną za BenQ. Ten zespół jest znacznie zwiększa Yao imperium biznesu, którzy Xinjiang.

    
Yao Ming w działalności gospodarczej są podzielone na trzy kategorie: Po pierwsze, adnotacje handlowego, po drugie, inwestycji, po trzecie biznesowych licencji. Blisko źródła do "Team Yao" ta osoba, oprócz dochodów poparcia, Yao Ming, obecne inwestycje w dochodowych projektów ma trochę więcej teraz i na przyszłość strata nie może zarabiać pieniądze i biznes licencji nie jest prawie zaczął.

    
W komercyjnych adnotacje, Yao ma bardzo atrakcyjne marki, może on kontrolować ilość poparcie, poparcie dla wysokiej jakości firmy. To jest Yao Ming zrobił w ciągu ostatnich kilku lat, bardziej udane miejsce. "Minusem jest to, że Yao Ming pracował z kilku marek, takich jak Apple Computer, karta kredytowa VISA, odnowienie Coca-Cola i inne małe nieznanych przyczyn." Yan Qiang powiedział.

    
Jak dotąd, Pekin że silny inwestycji kapitałowych w nauce i technologii, Ltd. jest Yao Ming z najbardziej udanych projektów inwestycyjnych. 02 kwietnia 2010, że Wielki sukces w małych płyt wymienionych na Shenzhen Stock Exchange, akcje została dotknięta do 113 juanów, Yao Ming jako spółki piątym co do wielkości akcjonariuszem posiadającym 675.000 akcji o ograniczonej cyrkulacji, obecna cena akcji w wysokości $ 45 lub tak , to jest Yao Ming ma więcej niż 3.000 mln bilansowej majątku.

    
Poza tym inwestycji kapitałowych, 2009, Yao nabył również straty w wysokości 96 mln juanów Shanghai Sharks Basketball Club (zwany dalej Shanghai Oriental Club) wszystkich akcji i przejąć wszystkie zobowiązania, zainwestował 30 milionów juanów rocznie dla biznesu Shanghai Oriental Club.

wrz 17 2011 Li Ning buta marketingu marki w dwóch głównych...
Komentarze: 0

Na Li Ning, jest list Hom.

    
Zamówienia w drugim kwartale 2011 roku zmniejszyła się ilość czynników, cena Li Ning udział w dniu 20 grudniu zeszłego roku spadła prawie o 16 procent więcej niż wartość rynkowa HK 3,5 miliardów dolarów parowania dzień.Air Jordan Głównym maklerskie zostały bad-buzi Li Ning, Li Ning doprowadziły do ​​ostatni spadek cen akcji i sprzedaży instytucjonalnej. Goldman Sachs zwrócił uwagę, że Li Ning stoi dwóch głównych rodzajów ryzyka: ryzyko ryzyko marki i kanały sprzedaży.


    
W rzeczywistości, Li Ning, bad-buzi argument znaczącą zmianę w drugiej połowie 2010 roku rozpoczęła się, co jest przyczyną pogorszenia w zewnętrznym spadek rynku, lub jego działania w rachubę?


    
Być "Jinjiang pomóc" catch-up

    
Li Ning jest wytwarzanie Chińczycy mają oczy "skarby narodowe" marki, Li Ning, bezprecedensowy dostęp do tożsamości ludzi i szacunku, aby stać się kultury Chin sportowych i częścią historii.

    
Jednak na początku w rozwoju cech produktu, projektowanie, wytrzymałość, do Chin, Nike, Adidas, i stopniowo mocne marki i zalety produktu edukacji i kultury dzielenia konsumentów w Chinach. Brak podstawowych kompetencji, co emocjonalne aktywów krajowych marki Li Ning ma wyblakłe historii.

    
Anta, specjalne kroki, aby pomóc marki Jinjiang doprowadziły do ​​obrazu domku, tanie i roku uprawy dwa, trzy, cztery kanały przewagi rynkowej, z dnia na dzień wstajesz, przygotowane liczne stronie "złoty standard" do kraju, Li Ning jest jak tworzenie i rywal potencjał.

    
W związku z tym, Li Ning uruchomiła "międzynarodowa marka i lokalizacja rynku" strategia, próbując segmencie wizerunku marek międzynarodowych innych marek lokalnych. 2008 Igrzyska Olimpijskie, Li Ning uruchomiła "Flying" buty do koszykówki nie zdobył Oscara, powiedział w branży "IFChina2006 przemysłowe Konkurs Design" Tekstylia i nagrody mody, głośne uruchomienie "Gong Li Ning" tłumienia technologii obuwia sportowego oraz szereg Wschodzie funkcje elementów i rozwojem produktów; oddech wygrała Hiszpania, Szwecja i sportowców i drużyn sportowych, został pierwszym sponsorem zagranicznych Chin Olympic marki sportowe.

    
Aktywny udział w kształtowaniu międzynarodowego wizerunku czas, Li Ning, był praktycznie "ludzi należących do marki" rozdaje na korzyść krajowej konkurencji. Anta wkroczył, krzycząc: "kręgosłup mistrzem w Chinach", pierwsza próba Chin do ambicji marki zbyt jasne, i do zabezpieczenia CBA, Kuby, Chin Ligi Siatkówki i krajowych konkursach zasobów. 361 stopni, Pick, Erke również walczyć o lokalne zasoby.nike jordan Jeszcze mocno kontroli gimnastyki Li Ning, tenis stołowy, strzelectwo sportowe obozu pierwszego z tych ciężkich, ale trudno było poszerzyć lukę z innych marek lokalnych.


    
Zawieszone w powietrzu międzynarodowej

    
Kiedy podstawą niestabilności w tym kraju, zastępując Li Ning Logo w czerwcu 2010 r. po więcej ugruntowaną międzynarodową cel: 2.014 2.018 pełnym międzynarodowym, pięciu największych na świecie marek sportowych i pierwszy chiński marki sportowe.Czy to jest mądre?

    
2009, Li Ning, Chiny kupił pierwszy sprzęt marki Kason badminton, a ręce z chińskiego Yonex zespół badminton wygrał "tylko określonych urządzeń" interesów, próbują za jednym zamachem przytłaczające Yonex. Ponadto, Li Ning, gimnastyki i tenisa stołowego, chociaż w głębi ciężko, i stał się największym akcjonariuszem DHS, ale jego narzędzi i sprzętu nie udało się stworzenie kompleksowego produktu znaczną przewagę. Li Ning podpisała również norweski mistrz oszczepem Andreas - reklamy potwierdzenia rozpoczęcia, ale lekkoatletycznych środków z pierwszej międzynarodowej marki w porównaniu z nadal kropla w morzu.

    
Czy jest to badminton, lekkoatletyka, gimnastyka czy tenis stołowy, Li Ning nie silny obszar układ globalizacji aktywów sportowe, Nike, Adidas, Puma i innych markach, z silnymi środkami finansowymi jest, że do podziału ograniczonych zasobów międzynarodowych , pozostawiając Ning Li międzynarodowej marki miejsca jest bardzo ograniczona.