Komentarze: 0
"Zasada rządów Odejmowanie jest to,Air Jordanże nie może zrobić, a nie co mogą zrobić, w marketingu, co musisz zrobić, jest podział rynku na wiele małych kawałków, zakładając, że dzieli się na 100 bloków, a następnie został okupacji, że 95 planu rynku nie do ich rozpatrzenia, trzeba tylko wziąć pod uwagę pięć pozostałych rynków, bo jeśli rynek został zajęty, trzeba wydać wysoką cenę, aby ją przejąć go. Żadna inna marka może konkurować przed stu procentach dominują na rynku. Po zaakceptowaniu faktu, można bardzo łatwo znaleźć własne, że synonimem ". Jest to znany ekspert zarządzanie Michael Porter • klasyczny wykład odejmowanie marketingu , który jest obecny chińskich przedsiębiorstw muszą myśleć o tym problemie.
Być może większość chińskich przedsiębiorstw, nie jest zbyt trudne do wykonania odejmowanie kilka razy, trudno myśleć o odejmowanie nie jest używany. Jeśli pojawi się konkurent wprowadził nowy produkt, bardzo popularny, chcesz się zaangażować.Twój sposób myślenia "można zrobić tańsze niż jego, sprzedać więcej" lub "mogę zrobić lepiej od niego, sprzedaż droższych"? W rzeczywistości, ogólne potrzeby marketingu jest "myślenie dodatek", ale w określonym czasie, w celu wsparcia rynku potrzeby racjonalnego myślenia "odejmowania" Jeśli chińskie firmy mogą uczyć się przez analogię na podstawie racjonalnych, angażowania się w aktywną praktyką, więcdodawanie i odejmowanie z miłosierdziem, dojrzałe, przez firmy będą w stanie stworzyć zupełnie nowego znaczenia, a nawet wywrotowe sytuacji sprzedaży.
Odejmij cena interfejs marketingu
Pozycjonowanie cen na rynku, aby pokazać poziom cen, wydaje się, nie ma różnicy pomiędzy ogólną cenę, jest wysokie, średnie i niskie status. Jednakże, bez względu pod jakim poziomie cen skierowane są od różnorodność odgrywa strategiczną rolę do prowadzenia działalności gospodarczej, biznesowego wykorzystania zasobów i standardy operacyjne są uwzględnione w cenie do dyspozycji.
Tang lew kostiumy: Księgowość cen i kosztów
W celu zapewnienia tanich pozycji na rynku masowym w ostatnich latach, Ningbo Tang firma odzieżowa lew spędził wiele wysiłku, aby obniżyć koszty odzieży, w celu zapewnienia, że ich korzyść cenową. Wszyscy razem, lew zawsze przestrzegać temat Don "w celu zwiększenia koncepcja marki" korporacyjnych inżynierii kultury. Firmy zarząd jest obrazem dziesiątki tematów, aby słuchać różnych planowania, raport kreatywnych, podsumowując kraju najwybitniejszych twórczego planowania i kreatywnych rozwiązań reklamowych, spółka firma podejmowania decyzji popularnych międzynarodowych koncepcji marki kultury korporacyjnej. Celem Tang lwa jest nauczyć się Coca-Cola, dla większości ludzi jest w stanie stworzyć wspólnej kultury marki.Innymi słowy, Don celów lew marki: do high-end klientów poziomie konsumenta nosić bardzo spokojny i nie czuć się pogrąża, i niech poziomu masowego odbiorcy, klienci mogą korzystać z dużych markowych produktów.
Online sprzedaży tradycyjnej odzieży jest nieunikniony trend rozwoju gospodarki, zwłaszcza w branży odzieżowej dorywczo, kanałów online może stać się nie tylko silna uzupełnieniem sprzedaży offline, a nawet pomieścić odrębne działania marka odzieżowa. Pod koniec marca 2010, Tang Lion marki jako oficjalny sklep firmowy oficjalnie wszedł jeden z największych sklepami pat sieci Tencent QQ centrum, z centrum platformy dywersyfikacji QQ, promocji i marketingu wysokiej popularności grupy docelowej konsumentów dojrzałych, krótkie 2 miesiące krótkim czasie Don lwa na udane wdrożenie od 0 do ponad 20.000 kredytu wzrosła i teraz jest gładka do 2 korony poziom srebrny, szybkość rozwój jest bardzo uderzające. W maju, Tang Mall lew QQ w oficjalnej sprzedaży flagowy sklep wzrosła szybciej do 60 milionów, sprzedaż podwoiła się, księgowości dla swojej marki jako całości 15% sprzedaży w Internecie, po raz kolejny stworzył tradycyjnej marki, sieci sprzedaży cud przedsiębiorstwa.
Jordan buty: "cen transferowych" internetowej platformy handlowej
Sieć jest nieskończonej przestrzeni, nike jordan jest to idealna platforma dla korzyści cenowej produktów, więc firma powinna dążyć do stworzenia platformy e-commerce w kraju i na rynku światowym, jeśli ogranicza się do regionalnej platformy, ale trudne do osiągnięcia.