Li Ning buta marketingu marki w dwóch głównych...
Komentarze: 0
Na Li Ning, jest list Hom.
Zamówienia w drugim kwartale 2011 roku zmniejszyła się ilość czynników, cena Li Ning udział w dniu 20 grudniu zeszłego roku spadła prawie o 16 procent więcej niż wartość rynkowa HK 3,5 miliardów dolarów parowania dzień.Air Jordan Głównym maklerskie zostały bad-buzi Li Ning, Li Ning doprowadziły do ostatni spadek cen akcji i sprzedaży instytucjonalnej. Goldman Sachs zwrócił uwagę, że Li Ning stoi dwóch głównych rodzajów ryzyka: ryzyko ryzyko marki i kanały sprzedaży.
W rzeczywistości, Li Ning, bad-buzi argument znaczącą zmianę w drugiej połowie 2010 roku rozpoczęła się, co jest przyczyną pogorszenia w zewnętrznym spadek rynku, lub jego działania w rachubę?
Być "Jinjiang pomóc" catch-up
Li Ning jest wytwarzanie Chińczycy mają oczy "skarby narodowe" marki, Li Ning, bezprecedensowy dostęp do tożsamości ludzi i szacunku, aby stać się kultury Chin sportowych i częścią historii.
Jednak na początku w rozwoju cech produktu, projektowanie, wytrzymałość, do Chin, Nike, Adidas, i stopniowo mocne marki i zalety produktu edukacji i kultury dzielenia konsumentów w Chinach. Brak podstawowych kompetencji, co emocjonalne aktywów krajowych marki Li Ning ma wyblakłe historii.
Anta, specjalne kroki, aby pomóc marki Jinjiang doprowadziły do obrazu domku, tanie i roku uprawy dwa, trzy, cztery kanały przewagi rynkowej, z dnia na dzień wstajesz, przygotowane liczne stronie "złoty standard" do kraju, Li Ning jest jak tworzenie i rywal potencjał.
W związku z tym, Li Ning uruchomiła "międzynarodowa marka i lokalizacja rynku" strategia, próbując segmencie wizerunku marek międzynarodowych innych marek lokalnych. 2008 Igrzyska Olimpijskie, Li Ning uruchomiła "Flying" buty do koszykówki nie zdobył Oscara, powiedział w branży "IFChina2006 przemysłowe Konkurs Design" Tekstylia i nagrody mody, głośne uruchomienie "Gong Li Ning" tłumienia technologii obuwia sportowego oraz szereg Wschodzie funkcje elementów i rozwojem produktów; oddech wygrała Hiszpania, Szwecja i sportowców i drużyn sportowych, został pierwszym sponsorem zagranicznych Chin Olympic marki sportowe.
Aktywny udział w kształtowaniu międzynarodowego wizerunku czas, Li Ning, był praktycznie "ludzi należących do marki" rozdaje na korzyść krajowej konkurencji. Anta wkroczył, krzycząc: "kręgosłup mistrzem w Chinach", pierwsza próba Chin do ambicji marki zbyt jasne, i do zabezpieczenia CBA, Kuby, Chin Ligi Siatkówki i krajowych konkursach zasobów. 361 stopni, Pick, Erke również walczyć o lokalne zasoby.nike jordan Jeszcze mocno kontroli gimnastyki Li Ning, tenis stołowy, strzelectwo sportowe obozu pierwszego z tych ciężkich, ale trudno było poszerzyć lukę z innych marek lokalnych.
Zawieszone w powietrzu międzynarodowej
Kiedy podstawą niestabilności w tym kraju, zastępując Li Ning Logo w czerwcu 2010 r. po więcej ugruntowaną międzynarodową cel: 2.014 2.018 pełnym międzynarodowym, pięciu największych na świecie marek sportowych i pierwszy chiński marki sportowe.Czy to jest mądre?
2009, Li Ning, Chiny kupił pierwszy sprzęt marki Kason badminton, a ręce z chińskiego Yonex zespół badminton wygrał "tylko określonych urządzeń" interesów, próbują za jednym zamachem przytłaczające Yonex. Ponadto, Li Ning, gimnastyki i tenisa stołowego, chociaż w głębi ciężko, i stał się największym akcjonariuszem DHS, ale jego narzędzi i sprzętu nie udało się stworzenie kompleksowego produktu znaczną przewagę. Li Ning podpisała również norweski mistrz oszczepem Andreas - reklamy potwierdzenia rozpoczęcia, ale lekkoatletycznych środków z pierwszej międzynarodowej marki w porównaniu z nadal kropla w morzu.
Czy jest to badminton, lekkoatletyka, gimnastyka czy tenis stołowy, Li Ning nie silny obszar układ globalizacji aktywów sportowe, Nike, Adidas, Puma i innych markach, z silnymi środkami finansowymi jest, że do podziału ograniczonych zasobów międzynarodowych , pozostawiając Ning Li międzynarodowej marki miejsca jest bardzo ograniczona.
Dodaj komentarz