Knee w ramach lokalnych chińskiej marki...
Komentarze: 0
Do końca 2010 roku, lider na rynku lokalnym sportowe marki Li Ning (02331.HK) od drugiego kwartału 2011 roku, zamówienia spadły o czynniki wpływają na ilość akcji w 20 grudnia 2010 rekord padł prawie 16 procent, dzień targowy odparowanie około 3,5 miliarda dolarów Hong Kongu. I awarii, czas nie zatrzymał się spadek. Rynku kapitałowego prawdziwy zapis perspektyw rynkowych dla lokalnych sportowych dotyczy zarządzania marką.
Obserwatorzy rynku generalnie uważają, że ilość zamówień w dół tak, żeby przy ostrej reakcji rynku jest strach przed lokalna marka sportowych przez pogrubienie wydajność nowych sklepów w całej ścieżki "sufit" z przedstawicielami lokalnej firmy Li Ningsportową marką lat, jeśli nie zmieni rozwoju sztywne procedury, będzie miał problemy.
Czas iść do przodu do tyłu, do połowy 2010 r. rynek wszedł Nike, Adidas i innych międzynarodowych marek zostały oblężone lokalnej marki sportowe, które na chińskim rynku, spadek sprzedaży, pragnienie,Air Jordanaby dostosować strukturę kanału, na rynek drugiej i trzeciej linii oraz w celu spełnienia drugiego i trzeciego-line rynku, poziom konsumpcji, rozpocznie taniego obuwia, chwyć oryginalna marka sportowych mocno kontroli na rynek lokalny. Tanie buty, Nike właśnie wydała wiadomości natychmiast Spowodowało to reakcję łańcuchową na rynkach kapitałowych. 06 lipca 2010, zapasów odzież sportowa padł na pokładzie: specjalne kroki lub 5,98 procent, w dół 2,01% Li Ning, Anta w dół 0,74%, spadek 2,92% trendy w Chinach, Igrzyskach Olimpijskich i 2,92%, 0,36% lub 361 stopni.
Oprócz ilość zamówień gwałtownie spadła, Spółka Ning Li zapowiedział także integrację kanałów dystrybucji w 2011 roku, wiadomość zamknąć niektóre sklepy oczekiwań jednej operacji, liczba zamkniętych sklepie około 500 do 600.
Po latach szybkiego rozwoju, a także na rynku artykułów sportowych w ciosem dla marki jako przedstawiciel lokalnej marki sportowe Jinjiang osiągnąć niezwykły rozwój.Jednakże, Li Ning zleceń w 2010 spadek oznaczonymi integracja ze sklepem, oznacza, że cały przemysł wszedł w okres transformacji.
Ekstensywnych i intensywnych
W umysłach ludzi, wzrost lokalnej marki sportowe z hojnym zasobów, silne pragnienie, aby kształt marki w stylu rustykalnym instynkt naśladownictwa są nierozerwalnie związane, takie jak pustyni w ogóle, otworzyć drzwi. CCTV Channel 5 kanałów w Jinjiang, Jinjiang przedsiębiorstwa konkurencji dla adnotacji sławna, nike jordan sklepy grzyby po deszczu wszędzie, stanowią Anta, 361 stopni, specjalne kroki, Jordania, Pick, Erke, korzyści Del, Meike Xidelong nazwę, a wielu nazywa lub nie sportowe marki ścieżki rozwoju.
Jednak takie ścieżki rozwoju do punktu krytycznego. "Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, chińskie sporty rynku, potencjał tworzenia zadymie, rozwój rynku konkurencyjnego aktualizacji, modernizacji sprzętu sportowego konkursu branży marketingu do skrajności, ale od 2009 do 2010, opierając się na sklep kanału, aby otworzyć sklep aby poziom wzorców wzrostu napotkał przeszkodę, do punktu krytycznego, jak Li Ning, liczba sklepów w kraju osiągnęła 7000, masa ciała jest bardzo duża, zdołał z trudem, aby utrzymać stosunkowo wysokie zyski stawka jest trudna, a możliwość uzyskania wyższej premii marki pionowy wzrost, jest jeszcze trochę miejsca. "klucz sportowych konsultacji sposób firma CEO powiedział Zhang.
Nie tylko Li Ning, Anta, specjalne kroki, Jordan, 361 stopni marki na rynku czuł presji.Branding na zwiększenie zasobów, chwycić wysokiej jakości sportowych zasobów za pośrednictwem wielu kanałów w celu otwarcia nowych sklepów w celu promowania wzrostu gospodarczego, który jest głównym lokalnym sportową marką tempa. Jednak ze względu na znaczny wzrost czynszu, wyjść ze sklepu coraz trudniejsze do zarabiania pieniędzy, Li Ning Zhang Zhiyong, dyrektor generalny, powiedział: "sportowych na rynku detalicznym stoi przed presją z jednej strony, używane polegać na wiele nowego modelu wzrostu sklepie trudno było wytrzymać; Z drugiej strony, operator terminalu sklepach wzrost kosztów, co sprawia, że firmy dystrybutorem perspektywy Li Ning wzrostu w przyszłym roku bardziej ostrożny. "Aby pomóc dealerów w celu złagodzenia presji rosnących kosztów, powiedział Li Ning firmy, a nawet wzrośnie stopa dyskontowa dla dealerów.
Przemysł uważa, że "Biedni ludzie chcą", oryginalna ścieżka iść gdzie indziej, tylko znaleźć nową drogę. Wzmocnienie marki odwołania i możliwość poprawy marki premium jest nieuniknionym wyborem. Nike wszedł do drugiej i trzeciej linii rynku i tanich butów może uczynić lokalne marki sportowe paranoja, to dlatego, że chociaż lokalnej marki sportowe marki przeszły etap, ale z międzynarodowymi markami, nadal istnieje duża różnica między gdy utrata cena , kanały i inne zalety konkurencji twarz z lokalnej marki sportowych jest nieunikniona, "winny".
Zhang uważa, że branża będzie pojawienie się nowej formy konkurencji, to jest z kanałów powstały supermarkety, takie jak sprzęt gospodarstwa domowego przemysłu, Gome Suning, jak na przykład, inwestycje Eagle Group w Stanach Zjednoczonych będzie wiele ostrych sportową marką działania, które jest zintegrowane ze sobąprofesjonalne cen kanał kontroli zarządzania.
"Popieram podział pracy, dystrybucji i produkcji może być inny .. to będzie przyszły kierunek, ale nadal będą podzielone, mimo wszystko, sportowej czynniki emocjonalne, będzie więcej wydatków, doświadczenie sklepie jest niezbędna. Company Ning Li jest opracowanie detalicznych marki może być, w 1997 roku kryzysu finansowego, w odpowiedzi na krupier nie otrzymania towaru, rozkład ciśnienia w przypadku i teorie raz zdominowały czerwone ustawić do 12 spółek zależnych jako sprzedawca detaliczny, a następnie możliwe jest oddzielne firmy rosną do dużych kanałów , ale kryzys finansowy został włączony .. Jeśli oddzielić od rozwoju do chwili obecnej, przynajmniej nie stracił Belle ".
Jednak nowy kanał trendu rozwoju jest zwolniony przekierowania ciśnienia, jeśli będzie nadal rozszerzać w poziomie nierealne, a to tylko zwiększy marki odwołania i wzdłużne możliwości premium.
Dodaj komentarz