wrz 22 2011

BATA otwartej globalnej marki obuwia "mikro"...


Komentarze: 0


 
W piątek nowy punkt orientacyjny w filmie współczesnym kultury Pekinie MOMA Broadway Cinematheque, sto lat na świecie krajowe debiut "Moment Bata jest moment, ty i ja," mikro-gwiazda filmowa. Micro-czytania akapitów i poruszający filmAir Jordan reporter widział dyrektor generalny BATA Chinach wszedł. Pracy BATA w ciągu dziesięciu lat, mówi nam, w emocjonalnej dostawy, wygody i mody, między wiekowymi marki Road równowagi.

Podniesienia stopnia Chiński mody konsumentów

Reporter: BATA Dlaczego mikro-film marketingu?

Weszli: Założona w 1894 roku, w Republice Czeskiej został w ponad stuletniej BATA marki komfort noszenia jako marki ideą. W sto lat, jesteśmy dobrze po etapie jedynie produktów promocyjnych. Jak standardy życia ludzi poprawiać, komfort noszenia nie jest już tylko pogoń cel, ludzie zaczęli skupiać się na mody, uwagę na osobowość.BATA również zgodnie z wymogami rynku, aby dostosować, w dążeniu do komfortu w tym samym czasie skupić się na projektowaniu i buty rzemiosła, aby dodać więcej elementów sposób, aby sprostać miejskich profesjonalistów, dla wygody, godności, potrzebuje piękna.

Reporter: Ostatnio chińskich konsumentów uległy zmianie?

Weszli: rok coraz więcej chińskich konsumentów preferuje włoski i europejski styl projektowania i linii BATA Flagowy produkt jest bardzo popularny wśród konsumentów europejskich. Jest stworzenie komfortowych imperatyw BATA.

Godna skupić konsumentów na komfort

Reporter: W uzupełnieniu do mikro-film uruchomienie nowego marketingu, ale w Chinach nie będzie ważną strategią co?

Weszli: mężczyzna konsumenci zaczynają płacić BATA uwagę dokonać istotnych korekt linii produktów. W stosunku do mody sensu, wielu mężczyzn konsumenci są bardziej zainteresowani o komfort pracy, co jest zaletą w BATA.

Reporter: zmiany na rynku, która dostosowana produktu zrobić?

Kto wchodzi: jesienią i zimą tego roku został na kilka świeżych zmian nowy w celu zwiększenia poczucia mody rozszerzyć część męskiej linii produktów. Buty BATA jest idealny dla nawyki mężczyzn sukienka z Chińczyków, nie tylko tekstury jest bardzo wygodne, dobrze ubrany, i opłacalne.

Reporter: BATA zaangażowany w zakupy trzeba wziąć pod uwagę?

Weszli: przyszłość zakupy online będzie stała tendencja w niektórych innych krajach, zaczęliśmy kanałów online zakupy. Spróbuj ponieważ odnosi się do komfortu doświadczenie, obecnie w rozwoju zakupy online w Chinach jest wolniejszy niektórych, ale planuje w najbliższej przyszłości zobaczymy.




Historia firmy

Firma BATA urodził się w Czechach w 1894 rokunike jordan jest największym na świecie zintegrowany z grupy globalnej sieci. Grupa BATA każdego roku w światowy rynek co najmniej 3,5 miliona produktów w ponad 50 krajach na całym świecie łącznie 5.000 siebie obsługiwanych sklepów detalicznych.

Trójwymiarowy mężczyzn Men UGG w świecie marketingu

Australia rozpoczęła pierwsze komercyjne marki, marketingu zintegrowanego kampanii medialnej na rzecz linii jej mężczyzn. Impreza podzielona jest na cztery części, w tym Tom Brady i Mos Bef muzyki, kanałów ESPN "Monday Night Football" i tak dalej, które obejmują telewizję, sieci cyfrowych, outdoor media, jak również doskonały wyświetlacz z serii płaszcze, odzież, z ozdoby.

Zima LACOSTE mężczyzn uderzył w "miejskim stylu"

LACOSTE sekcji został zainspirowany tym sezonie "parku miejskiego rozrywki." Do stóp miasta i przekształcony w swój świat metropolii w stylu butów. Rich jesienne kolory, takie jak rdza czerwony, ciemnobrązowy, bogactwo kolorów określić miasta.

Buty męskie Ferragamo i pas "specjalne zamówienie"

Ferragamo (Salvatore Ferragamo) uruchomiła nowy "specjalne zamówienie z serii Special Edition", w tym ręcznie i limitowanej serii wydanie nowego Tramezza logo mężczyzn pas klasyczny Gancino serii.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz